Dodatočná zľava 6 % na všetko! V košíku stačí zadať kód: "VELKANOC"! Akcia platí do 1. 4. 2024!

FAQ

 

Kde a ako vrátiť tovar?

Tovar jako je oblečenie, príslušenstvo, alebo doplnk nám zašlite prostredníctvom Zásielkovne / Packety (www.packeta.sk). Vyberte prosím podacie miesto, odneste tam zásielku a nahláste identifikačný kód: 91731332. Odoslanie je ZADARMO!

Pre odoslanie vašej zásielky môžete tiež využit služby slovenskej pošty avšak v tomto prípade hradí poštovné odosielatel. Len prosíme, NEposielajte nám tovar na dobierku. Zaslať nám to môžete na adresu:

bikero.cz
Královická 341
250 01 Zápy

Ak nám vraciate bicykel, o všetko sa postaráme. Kontaktujte nás na zákaznickej linke + 421 232 447 774 a spoločne dohodneme čas vyzdvyhnutia zásielky cez našeho partnera Slovak Parcel servise (www.parcelshopy.sk). Odoslanie je ZADARMO!

Ak ste odstúpili od zmluvy uzavretej na diaľku (napr. prostredníctvom e-shopu) počas prvých 14 dní od prevzatia, tovar nemusí byť v pôvodnom obale, s visačkami a pod. Tovar však vždy zabaľte do vhodného obalu, aby nedošlo k jeho poškodeniu, alebo zničeniu. Zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru spôsobené zaobchádzaním s ním iným spôsobom, ako je nevyhnutné na oboznámenie sa s jeho povahou, vlastnosťami a funkčnosťou.

Ak ste nám vopred nezaslali oznámenie o odstúpení od zmluvy, môžete ho pripojiť k tovaru. Ale pozor - musíte dodržať 14-dňovú lehotu od prevzatia tovaru na zaslanie oznámenia o odstúpení od zmluvy a stačí, ak nám oznámenie zašlete v tejto lehote. Tovar je možné zaslať až po uplynutí tejto lehoty, a to do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Opäť stačí, ak tovar odošlete v tejto lehote.

Ak ste odstúpili od zmluvy v predĺženej 60-dňovej lehote od prevzatia (v prípade tovaru zakúpeného na diaľku (napr. prostredníctvom e-shopu) od 15. dňa od prevzatia), musíte tovar vrátiť:

- nepoužitý
- nezašpinený
- nepoškodený
- v pôvodnom obale
- so všetkými visačkami

Oznámenie o odstúpení od zmluvy môžete opätovne priložiť k tovaru. Ale pozor - pre predĺženú lehotu na odstúpenie od zmluvy musíte nielen odstúpiť od zmluvy (doručiť nám oznámenie o odstúpení od zmluvy) v 60-dňovej lehote, ale aj nám v tejto lehote vrátiť tovar.
V rámci predĺženej lehoty môžete namiesto vrátenia peňazí požiadať aj o výmenu za iný tovar.

 

Na stiahnutie

Formulár Odstupenie od zmluvy

 

Príde mi bicykel zložený?

Predtým, ako Vám bicykel pošleme, sa oň najprv postará náš mechanik. A to chvíľu trvá - bicykel zloží, nastaví a skontroluje. Až potom sa vráti do krabice na odoslanie.

Doma len otočíte riadidlá, nasadíte predné koleso, sedlo a pedále. Pozor! Pravý pedál má pravý závit (v smere hodinových ručičiek) a ľavý ho má presne naopak.

 

Ako môžem uplatniť svoj voucher v e-shope?

Stačí, ak do poľa pre zľavový kód (v druhom kroku v košíku) zadáte číslo poukazu a my následne upravíme cenu vašej objednávky.

 

Čo mám robiť, ak moja platba kreditnou kartou nebola spracovaná?

Aj to sa môže stať. Najrýchlejším spôsobom je vytvoriť novú objednávku a skúsiť to znova. A nebojte sa, pôvodnú objednávku vám automaticky stornujeme.

Alebo môžete počkať na e-mail s pokynmi na platbu bankovým prevodom.

A to je všetko.

 

 

Nastavenie cookies pre lepší užívateľský zážitok
Tento web používa cookies na zaistenie najlepšieho užívateľského zážitku. Cookies sú malé súbory, ktoré sú umiestnené na vašom zariadení, keď navštívite náš web. Tieto súbory nám pomáhajú analyzovať, ako používate naše stránky, a umožňujú nám tak zlepšovať a personalizovať naše služby. Kliknutím na tlačidlo „Súhlasím“ vyjadríte súhlas s použitím súborov cookies a s použitím a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a v reklamných sieťach na ďalších weboch našich partnerov. Nastavenie cookies, personalizácie a reklamy si môžete zmeniť kliknutím na tlačidlo „Upraviť nastavenia“. Kliknutím na „Odmietnuť všetko“ budú použité iba tie cookies, ktoré potrebujeme na prevádzku webu. Viac informácií o spracúvaní údajov nájdete na tejto stránke.
SúhlasímUpraviť nastaveniaOdmietnuť všetko