Komplety kotoučových brzd jsou nezbytnou součástí výbavy každého cyklisty, který dbá na svou bezpečnost a výkon. Kotoučové brzdy poskytují lepší kontrolu a účinnost brzdění za jakýchkoli podmínek.
Výhody kotoučových brzd
Vyšší brzdná síla: Ve srovnání s ráfkovými brzdami poskytují kotoučové brzdy výrazně vyšší brzdnou sílu.
Stabilita za mokra: Kotoučové brzdy jsou méně náchylné na ztrátu výkonu v deštivém počasí.
Delší životnost: Díky menšímu opotřebení samotných kotoučů a destiček mají longeri životnost.
Typy kotoučových brzdových systémů
Na trhu existují dva hlavní typy kotoučových brzdových systémů: hydraulické a mechanické. Oba typy mají své specifické výhody, záleží na vašich preferencích a stylu jízdy.
Hydraulické kotoučové brzdy
Vyšší výkon: Hydraulické systémy poskytují plynulejší a spolehlivější brzdění.
Méně údržby: Hydraulika vyžaduje méně častou údržbu oproti mechanickým systémům.
Mechanické kotoučové brzdy
Dostupnější cena: Mechanické brzdy jsou levnější než jejich hydraulické protějšky.
Snadnější opravy: Opravy a údržba mechanických systémů jsou jednodušší a rychlejší.
Výběr správného kotoučového brzdového kompletu závisí na vašich individuálních potřebách a preferencích. Bez ohledu na to, pro který typ se rozhodnete, komplety kotoučových brzd výrazně zvýší vaši bezpečnost na kole.
SRAM je jedným z najznámejších svetových výrobcov cyklistických komponentov. Spoločnosť nie je žiadnym nováčikom, bola založená v Chicagu v roku 1987. Vďaka neustálym inováciám sa spoločnosť veľmi rýchlo rozrástla. V roku 1988 uviedla na trh cestných bicyklov systém Grip Shift. V roku 1991 bola táto technológia prispôsobená pre horské bicykle a spoločnosť SRAM sa rýchlo rozrástla. V roku 1995 SRAM horlivo expandoval a predstavil svoju prvú zadnú prehadzovačku pre horské bicykle s názvom ESP, ktorá sa vyznačovala novým a jedinečným pomerom ovládania lanka 1:1, ktorý bol tolerantnejší k znečisteniu lanka a ľahšie sa nastavoval ako u konkurencie. Nová prehadzovačka bola navrhnutá tak, aby sa dokonale spárovala s prehadzovačkami SRAM ESP Grip Shifters, a pre spoločnosť SRAM to bol prvý zásadný krok k výrobe kompletného systému radenia.
Zabezpečenie komponentov pre reťaze a prevody
Spoločnosť SRAM chcela rásť prostredníctvom akvizícií aj vývoja produktov. V roku 1997 spoločnosť SRAM kúpila Sachs, legendárneho nemeckého výrobcu s odbornými znalosťami v oblasti reťazí a prevodov. Spoločnosť Sachs poskytla spoločnosti SRAM skupinu skúsených metalurgov a inžinierov, ako aj úspešnú výrobnú linku reťazí a nábojov s vnútornými prevodmi. Spoločnosť SRAM uviedla na trh svoju prvú zadnú prehadzovačku XO v roku 2001. Išlo o kompletne prepracovaný dizajn existujúcich prehadzovačiek SRAM ESP, ktorého cieľom bolo byť nesporne najlepším vo svojej triede. Uvedenie prvej špičkovej prehadzovačky SRAM znamenalo pre skupinu horských bicyklov spoločnosti zlom. V roku 2002 spoločnosť SRAM získala výrobcu odpruženia RockShox. RockShox bola jednou z najznámejších značiek v cyklistike a inovátorom v odvetví, ktorý zaviedol odpruženie a zmenil podobu horských bicyklov pre celý svet. Inovácie a úspechy pokračujú dodnes. Výrobky sa vyrábajú v mnohých krajinách, nájdete ich v Portugalsku, na Taiwane, v USA a v Číne. Vďaka našej ponuke môžete získať aj vysokokvalitné výrobky SRAM.
Tento web používa cookies na zabezpečenie najlepšieho používateľského zážitku. Cookies sú malé súbory, ktoré sa ukladajú na vašom zariadení pri návšteve nášho webu. Pomáhajú nám analyzovať, ako web používate, a umožňujú nám zlepšovať a personalizovať naše služby. Kliknutím na tlačidlo „Súhlasím“ vyjadríte súhlas s používaním cookies, s použitím a odovzdávaním údajov o vašom správaní na webe a s použitím vašich osobných údajov pre personalizované aj nepersonalizované reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach našich partnerov. Nastavenie cookies, personalizácie a reklamy môžete upraviť kliknutím na tlačidlo „Upraviť nastavenia“. Kliknutím na „Odmietnuť všetko“ budú použité iba nevyhnutné cookies pre prevádzku webu. Viac informácií o spracovaní údajov nájdete na tejto stránke. stránke.