Na čo sa nás často pýtate?
Kde a ako vrátiť tovar?
Tovar jako je oblečenie, príslušenstvo, alebo doplnk nám zašlite prostredníctvom Zásielkovne / Packety (www.packeta.sk). Vyberte prosím podacie miesto, odneste tam zásielku a nahláste identifikačný kód: 91731332. Odoslanie je ZADARMO!
Pre odoslanie vašej zásielky môžete tiež využit služby slovenskej pošty avšak v tomto prípade hradí poštovné odosielatel. Len prosíme, NEposielajte nám tovar na dobierku. Zaslať nám to môžete na adresu:
bikero.cz
Královická 341
250 01 Zápy
Ak nám vraciate bicykel, o všetko sa postaráme. Kontaktujte nás na zákaznickej linke + 421 232 447 774 a spoločne dohodneme čas vyzdvyhnutia zásielky cez našeho partnera Slovak Parcel servise (www.parcelshopy.sk). Odoslanie je ZADARMO!
Ak ste odstúpili od zmluvy uzavretej na diaľku (napr. prostredníctvom e-shopu) počas prvých 14 dní od prevzatia, tovar nemusí byť v pôvodnom obale, s visačkami a pod. Tovar však vždy zabaľte do vhodného obalu, aby nedošlo k jeho poškodeniu, alebo zničeniu. Zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru spôsobené zaobchádzaním s ním iným spôsobom, ako je nevyhnutné na oboznámenie sa s jeho povahou, vlastnosťami a funkčnosťou.
Ak ste nám vopred nezaslali oznámenie o odstúpení od zmluvy, môžete ho pripojiť k tovaru. Ale pozor - musíte dodržať 14-dňovú lehotu od prevzatia tovaru na zaslanie oznámenia o odstúpení od zmluvy a stačí, ak nám oznámenie zašlete v tejto lehote. Tovar je možné zaslať až po uplynutí tejto lehoty, a to do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Opäť stačí, ak tovar odošlete v tejto lehote.
Ak ste odstúpili od zmluvy v predĺženej 60-dňovej lehote od prevzatia (v prípade tovaru zakúpeného na diaľku (napr. prostredníctvom e-shopu) od 15. dňa od prevzatia), musíte tovar vrátiť:
- nepoužitý
- nezašpinený
- nepoškodený
- v pôvodnom obale
- so všetkými visačkami
Oznámenie o odstúpení od zmluvy môžete opätovne priložiť k tovaru. Ale pozor - pre predĺženú lehotu na odstúpenie od zmluvy musíte nielen odstúpiť od zmluvy (doručiť nám oznámenie o odstúpení od zmluvy) v 60-dňovej lehote, ale aj nám v tejto lehote vrátiť tovar.
V rámci predĺženej lehoty môžete namiesto vrátenia peňazí požiadať aj o výmenu za iný tovar.
Na stiahnutie
Príde mi bicykel zložený?
Predtým, ako Vám bicykel pošleme, sa oň najprv postará náš mechanik. A to chvíľu trvá - bicykel zloží, nastaví a skontroluje. Až potom sa vráti do krabice na odoslanie.
Doma len otočíte riadidlá, nasadíte predné koleso, sedlo a pedále. Pozor! Pravý pedál má pravý závit (v smere hodinových ručičiek) a ľavý ho má presne naopak.
Ako môžem uplatniť svoj voucher v e-shope?
Stačí, ak do poľa pre zľavový kód (v druhom kroku v košíku) zadáte číslo poukazu a my následne upravíme cenu vašej objednávky.
Čo mám robiť, ak moja platba kreditnou kartou nebola spracovaná?
Aj to sa môže stať. Najrýchlejším spôsobom je vytvoriť novú objednávku a skúsiť to znova. A nebojte sa, pôvodnú objednávku vám automaticky stornujeme.
Alebo môžete počkať na e-mail s pokynmi na platbu bankovým prevodom.
A to je všetko.