"Sedlo som objavil na cyklovetrhu a hneď po návrate domov som ho musel vyskúšať... a úplná bomba! Preto som sa rozhodol nadviazať exkluzívnu spoluprácu s All-wings a toto revolučné sedlo priviezť tiež našim zákazníkom do Česka. Neustále sedlo niekomu požičiavam a nikto mi ho nechce vracať! Tak teraz už si ho môžete kúpiť aj vy v našom eshope."
Martin Kudrna, riaditeľ bikero.cz
Garancia spokojnosti
Vzhľadom k veľkému záujmu a čakacej dobe na testovacie kusy vám teraz garantujeme, že keď si sedlo kúpite a nebude vám vyhovovať, môžete ho vrátiť v lehote 60 dní od nákupu . A to aj v prípade, že pri montáži treba poškriabete lak - peniaze vám vrátime do koruny!
V balíku samozrejme nájdete aj vratný štítok.
Kľúčové vlastnosti sedla All-wings?
Jedinečná ergonómia zaručuje jazdu bez zaťaženia mäkkých tkanív .
Testované závodným tímom v Dubai.
Vyvinuté v spolupráci s proktologom.
Spoločnosť bikero.cz je výhradným dovozcom sediel All-wings pre SR.
Materiál: Nylon Cr-Mo
Hmotnosť: 207 g
Nosnosť: 100 kg
Môžem si sedlo All-wings niekde vyskúšať?
Áno, sedlo si môžete zapožičať na našich predajniach v Prahe a Hradci Králové. V prípade záujmu si dohodnite termín na tel. 602 552 000 (07:00-16:00) alebo emailu obchod@bikero.cz (vratná kaucia 2000, - Sk).
Je sedlo vhodné aj na jazdu na horskom bicykli?
Do ľahšieho terénu áno, ale do zložitejšieho terénu (zjazd v stoji, červené a čierne traily a pod.) je to veľmi individuálne - nedostanete sa totiž za sedlo. Pomôcť môže teleskopická sedlovka.
Je sedlo vhodné aj pre ženy?
Áno, je vhodné aj pre ženy. Sedla sa dotýkate (proti klasickému sedlu) iba panvovými kosťami.
Ako si sedlo správne nastaviť?
V sekcii "Na stiahnutie" nižšie nájdete podrobný návod na montáž sedla. Na prvú vychádzku odporúčame pribaliť imbusový kľúč a polohu sedla "doladiť" počas zastávok.
Nové príslušenstvo od All-wings!
Stále sa nás pýtate, či existuje aj nejaký poťah na toto super sedlo? Áno a konečne ho pre vás máme aj na našom e-shope! Mrknite na ALL-WINGS poťah na sedlo Falcon pre ešte pohodlnejšiu a šetrnejšiu jazdu na bicykli.
Poťah na sedlo nie je súčasťou balenia.
Čo si o sedle All-wings myslia naši zákazníci?
Sedlovka zarazená priamo do zadku? Ale nie. Pionierska All-wings konštrukcia.
Na toto sedlo budete potrebovať čas, trpezlivosť a imbus do vrecka. Ale rozhodne sa to oplatí! Na začiatku musíte prekonať niekoľko nepohodlností. Pokiaľ sa hladko prenesiete cez vizuálny dojem ostatným, že máte sedlovku zarazenú priamo do zadku, pretože to tak z rôznych uhlov skutočne tak vyzerá, sú tu nepohodlnosti skutočné. Spolu s inštaláciou sedla dostanete sadu praktických rád, ako inštaláciu vykonať a postupne v čase modifikovať. Nepatrím medzi tých, čo čítajú návody. Takže pokorne až dodatočne postupne znižujem sedlovku. A sklápam sedlo mierne dozadu, aby ma prestali bolieť ruky, pretože stále schádzam zo sedla dopredu. Dve drobnosti, ktoré sú deliacou čiarou medzi „hodím to do rieky“ a „paráda!“.
„Čo ma ale úplne dostalo, bol môj výkon!“
Stačia tri, štyri jazdy a chuť to vyladiť do dokonalosti. Odmena sa dostaví. Dnes verím, že trvalá. Predovšetkým ma prestal bolieť zadok, keď som na druhý deň po intenzívnej jazde zase nasadal. To si ako chlap s otlačenou hrádzou a koreňom penisu všimnete hneď. Po pár jazdách som zobral zase imbus a sedlo opäť mierne zvýšil a ľahko si vrátil dopredný náklon. Veľa som postrádal jazdu bez držania rúk. Väčšinou si tak odpočívam, ale prvé jazdy som na nezvyklom sedle skoro vymazal. Zmena ťažiska? To už je tiež preč a ja mám naopak dojem, že som si našiel ešte lepší ako pôvodnú stabilitu. Aj tomu pomohol mierny záklon sedla. Inak bez rúk schádzate dopredu stále.
Čo ma ale úplne dostalo, bol môj výkon! Myslel som, že sa prepadnem v čase. Ale už prvá jazda bola porovnateľná ako s klasickým sedlom. Že by som sa hecoval? Nie, ďalšie jazdy s lepším ako priemerom v čase mi napovedajú, že sa možno ešte niekedy k lepšiemu cyklistovi aspoň priblížim. A keby som sa na to mal pozrieť ako doktor? Fakt, že chýba stredová časť klasického sedla, dnes akokoľvek anatomicky formovaná, je bonus najmä pre zadnú uretru. To je časť močovej trubice, ktorá sa nachádza na hrádzi medzi mieškom a konečníkom a pokračuje cez prostatu nahor do močového mechúra. All-wings sedlo túto časť vrátane prostaty kompletne odľahčuje. Hoci sa nepreukázala súvislosť medzi rakovinou semenníkov a cyklistikou, veľmi by ma zaujímali výsledky štúdie, ktoré treba toto sedlo budú raz skúmať.
„All-wings sedlo je priekopníckym konceptom, ktorý je verím pozoruhodný nielen pre mňa.“
Nerobím nikomu reklamu. Mám rád obľúbenú značku hodiniek, oblečenia, topánok alebo bicykla. Som rád vpredu medzi pioniermi.
All-wings sedlo je priekopníckym konceptom, ktorý je verím pozoruhodný nielen pre mňa. Tak nech to jazdí!
MUDr. Tomáš Šebek
chirurg Nemocnica Na Františku
účastník misií Lekári bez hraníc
„Ja osobne som so sedlom veľmi spokojný, sám som sedlo odporučil pacientom…“
Myslím si, že je sedlo výborné najmä pre rekreačných jazdcov a mohlo by sa využiť aj na elektrobicykle. Ja osobne som so sedlom veľmi spokojný... Sám som sa presvedčil, že z neho skutočne, ako sa ľudovo hovorí, nebolí zadok. A z odborného zdravotného hľadiska by som povedal, že ľuďom, ktorí majú problémy okolo konečníka, prostaty alebo na hrádzi, môže toto sedlo pomôcť a môže to pre nich mať veľký význam. Ja sám som sedlo odporučil pacientom, u ktorých viem, že by im mohlo znova umožniť bezbolestne prevádzkovať tento šport.
prof. MUDr. Ján Pirk, DrSc.
kardiológ
„Dobrý deň, niekedy v roku 1986 alebo 1987 pri mojich štúdiách na technickej univerzite v Liberci v rámci konštrukcie strojov a zariadení sme tiež riešili otázku ergonómie, vzťah človeka k zariadeniu a jeho ovládaniu, užívateľskú prívetivosť konštrukčného riešenia. V tom čase nám profesor ukazoval krátky film, ako si dal niekto prácu a vymyslel ideálne sedlo na bicykel, aby perfektne vyhovovalo telu človeka a tomu, prečo na sedenie má obrovské sedacie svaly.A výsledok tohto bádania v čase pred viac ako 30 rokmi bolo sedlo vo forme dvoch malých bochníkov, na ktoré sa cyklista posadil.Ani stovka kilometrov nebol problém.Vyzeralo to podivne, ale rozhodne to bolo revolučné riešenie a zmena paradigmy v poňatí bicykla a cyklistického sedla.Netušil som, že sa k tej myšlienke niekto vráti.Možno vypršala už patentová ochrana, ale nadchlo ma to.
Keď som sedlo videl vo Vašej reklame, tak som ho hneď zaobstaral na svojho horala a musím povedať, že to je ono. Dizajn sedla má ďaleko od tých 2 polstrovaných bochníkov, čo som videl niekedy pred 30 rokmi. Je to super. A tak Vám gratulujem k odvahe prelamovať paradigmy, ktoré sú okolo nás. Až to pár ďalších cyklistov vyskúša, tak pochopí. Áno, moje športové štíhle sedlo vyzerá veľmi elegantne, ale spýtajte sa ma na pocity po dlhšej trase v teréne na druhý deň a prečo sa na dlhších trasách čas od času zdvíham a púšťam krv do miest, na ktoré sú muži obzvlášť chúlostiví... Nech sa Vám aj Vašim kolegom po tej novej ceste dobre šliape…"
Ján Brázda
"Testoval som ho cez víkend a myslím, že si ho asi ponechám... Vskutku sa na ňom nesedí pohodlnejšie ako na klasickom sedle, ale musím povedať, že funguje... Sedlo ocení skutočne ten, kto má alebo mal skutočné proktologické problémy, ten sa bojí ku klasickému sedlu už len priblížiť.Zatiaľ sa zdá, že s týmto sedlom sa skutočne ku kolu zase vrátim, aspoň na kratšie prechádzky..."
Pavel Bína
Výrobca | ALL-WINGS |
Farba | černá |
Dobrý den , prosím jaký je rozdíl ve funkčnosti sedla Evo 3 a Evo 4. Je to pouze v designu?
Dobrý den, model EVO4 má oproti EVO3 voblasti pánve gumové vyměkčení pro lepší pohlcování otřesů a vibrací. Dále EVO4 je o něco užší než EVO3. Honza
Dobry den, je sedlo vhodne i na smart bike TACX NEO BIKE?
Dobrý den paní Růžičková, sedlo lze nasadit do vašeho uchycení, ale chtěl bych vás upozornit, že se velimi změní posed. Lze si proto sedlo vyzkoušet a v lhůtě 60 dnů pokud nebude vyhovovat vrátit. Děkuji za dotaz s pozdravem Tomáš.
jak tedy mohu postupovat? Lze si sedlo normalne koupit a pokud by nevyhovovalo, tak vratit? nebo si ho mam nekde vypujcit? Mam to na Borislavku asi 20 minut autem...
Dobrý den, sedlo si můžete zakoupit a vyzkošet. Pokud nebude vyhovovat tak ho můžete vrátit a nebo máme tyto sedla k zapůjčení (pokud nejsou rozpučované) jako testovaci na našich prodejnách, kdy když sedlo bude vyhovovat tak je vyměníme za nové a to si ponecháte. Děkuji za dotaz s podravem Honza
Dobrý den píšete,že sedlo se může deformovat či zlomit,ale v reklamě jsem viděl jak sedlo drží v ruce,ohybá je na všechny strany a šlape po něm a sedlo vše vydrží.Děkuji za odpověď. J.Š.
Dobrý den, bohužel sedlo opravdu nevydrží veše. Vydží standartní zachízení. děkuji za dotaz
Dobry den,co se tedy stane se sedlem,nebo co se presne stat muze,pokud vazim vice nez 100kg?Muze se sedlo zlomit?Nebo ohnout - zdeformovat?Jde o to ze v Cesku je samozrejme docela hodne lidi,jejichz hmotnost presahuje 100kg,at uz z nadvahy,nebo proto,ze jsou proste vyssi postavy a tedy i tezsi hmotnosti .Uz prosim, zkousel zatizeni sedla nekdo s hmotnosti kolem 100kg,pripadne pres 100kg?Dekuji za informace
Dobrý den, sedlo se může deformovat či zlomit, což samozřejmě může způsobit i nehezký pád.
Rád bych si sedlo koupil, jezdím protože mám nadváhu, je možné sehnat sedlo na větší hmotnost jezdce.
Stejný dotaz jako Tomáš.
Dobrý den, bohužel jiný model sedla není k sehnání. Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,jsem po operaci zvětšené prostaty(zbroušení)cca.tři měsíce. Je toto sedlo lepší než klasické na sezení na kole? Díky za odpověď.Radek S.
Dobrý den, ano sedlo by Vám mohlo dost výrazně pomoci.Na vyzkoušení máte 2 měsíce, pak nám sedlo klidně můžete vrátit.
Dobrý den, zakoupil jsem letos toto sedlo na vyzkoušenou. Jsem s ním spokojen, ale jediné, na co si nemohu při jízdě zvyknout, je přílišná váha na rukou. Prvních 10 až 15 km je docela utrpení, než si ruce trochu zvyknou a "otupí". Zkoušel jsem sedlo různě přenastavit, ale bohužel bez výsledku. Je na to nějaká speciální finta nebo se s tím nedá nic dělat? Děkuji za odpověď, JS
Dobrý den, moc nás těší, že jste se sedlem spokojen. Bohužel žádnou tajnou fintu pro Vás nemám. Pokud opravdu nepomohlo přenastavení sedla, je potřeba si zvyknout.