Vše o nákupu
Čo vás zaujíma?
Vrátenie / výmena tovaru
Nesedí vám zakúpené oblečenie, alebo ste s tovarom z nejakého dôvodu nespokojní? Nič sa nedeje.
Pokiaľ ste tovar kúpili na diaľku (napr. prostredníctvom e-shopu), môžete od zmluvy odstúpiť do 14 dní od prevzatia tovaru bez akýchkoľvek obmedzení a tovar nám vrátiť.
Nám to ale príde málo, pretože vieme, že v živote sa stať môže všeličo. Lehotu na odstúpenie od zmluvy preto predlžujeme rovno na 60 dní. Pokiaľ odstúpite od zmluvy v tejto predĺženej lehote (v prípade zakúpenia tovaru prostredníctvom e-shopu teda od 15. dňa od prevzatia tovaru) je už však potrebné tovar vrátiť:
• nepoužitý
• neznečistený
• nepoškodený
• v pôvodnom obale
• so všetkými visačkami
Pri nákupe nad 99 EUR s dodaním tovaru na vami oznámenú adresu nájdete v balíku aj vratný štítok. Ten stačí nalepiť na balík a odniesť na ktorúkoľvek z pobočiek Packety a celé odoslanie máte ZADARMO!
V prípade odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku v zákonnej lehote musíte oznámenie o odstúpení od zmluvy dodržať stanovenú lehotu 14 dní od prevzatia tovaru, pričom postačí, ak nám v tejto lehote oznámenie odošlete. Tovar je možné vrátiť až potom, a to do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Opäť postačí, ak tovar v tejto lehote odošlete.
V prípade odstúpenia od zmluvy v predĺženej 60-dňovej lehote je potrebné v 60-dňovej lehote nielen odstúpiť od zmluvy (doručiť nám oznámenie o odstúpení), ale tiež nám v tejto lehote vrátiť tovar. V rámci predĺženej lehoty môžete požadovať namiesto vrátenia peňazí aj výmenu za iný tovar.
Na stiahnutie
Reklamácie tovaru
Pokiaľ je tovar vadný, jednoducho nám ho zašlite späť. Využiť môžete služby Packeta a našeho partnera Slovak Parcel Servis.
K balíčku pridajte sprievodný list s vašimi identifikačnými údajmi, údajmi na stotožnenie kúpy tovaru (napr. číslo objednávky), popisom, čo je s tovarom zle, a číslom účtu pre prípadné vrátenie peňazí. Môžete pripojiť aj požadovaný spôsob vybavenia reklamácie. A my sa už o všetko postaráme.
Do 30 dní všetko vyriešime, opravíme, vymeníme alebo vám vrátime peniaze späť a budeme vás o výsledku informovať. Pokiaľ budeme hotoví skôr, samozrejme nebudeme na nič čakať.
Poštovné
Slovak parcel servis
- s doručením na výdajné miesto zaplatíte 3,99 EUR
- s doručením k vám domov zaplatíte 3,99 EUR
Ak zvolíte platbu na dobierku, priplatíte si ešte 1,99 EUR
Packeta
- s doručením na výdajné miesto zaplatíte 2,99 EUR
- s doručením k vám domov zaplatíte 3,49 EUR
Ak zvolíte platbu na dobierku, priplatíte si ešte 1,99 EUR
Pre všetky objednávky nad 99 EUR je u nás poštovné ZADARMO. Balíček vám privezie nami zvolený dopravca.
Doprava
Tovar si môžete…
- nechať poslať cez Slovak Parcel servise (na adresu, alebo do parcel shopu)
- využiť služby Packety (na adresu, alebo na výdajné miesto)
Dopravcovia vám dajú vopred vedieť, že sa k vám blížia s balíkom. Zmena termínu doručenia sa dá vždy dohodnúť. V prípade Packety, alebo Slovak
Parcel Shopu si len vyberte najbližšiu pobočku, kam chcete zásielku poslať, a potom počkajte na SMS o doručení.
Platba
Môžete si vybrať spôsob platby, ktorý uprednostňujete, sme pripravení na všetko:
- Dobierka - platíte pri doručení dopravcovi, ale pozor, nie každý akceptuje kartu!
- Bankový prevod – IBAN: CZ95 5500 0000 0000 0055 5380. Platobné údaje vám prídu automaticky e-mailom po odoslaní objednávky. Tovar odosielame hneď, ako nám príde platba.
- Online platba kreditnou kartou - po odoslaní objednávky vás presmerujeme na platobnú bránu, kde zadáte údaje o karte, všetko sa v okamihu spracuje a my vám okamžite pošleme balík.
- ApplePay - po odoslaní objednávky vás presmerujeme na platobnú bránu ApplePay, kde zadáte svoje údaje, všetko sa bleskovo spracuje a my vám balíček okamžite odošleme.
- Online cez internetbanking - po odoslaní objednávky vás presmerujeme na platobnú bránu internetbankingu, kde zaplatíte prostredníctvom tlačidiel rýchleho bankovníctva, všetko sa bleskovo spracuje a balík vám okamžite odošleme.
- V hotovosti alebo platobnou kartou - ak si tovar vyzdvihnete osobne na našich predajniach v Prahe alebo Hradci Králové - v tomto prípade vám tovar najskôr zarezervujeme. Potom budete mať možnosť vyskúšať si ho v predajni a rozhodnúť sa, či si ho kúpite.
Ponuka spôsobov platby sa líši podľa zvoleného spôsobu dopravy, ktorý sa vám automaticky zobrazí v košíku počas procesu objednávky.
Ako objednať tovar
Po prvé.
Nikdy vás nebudeme nútiť k registrácii, ale ak si nájdete chvíľu času a vyplníte svoje údaje, dostanete od nás informácie o aktuálnych zľavách a budete môcť sledovať stav svojej objednávky online.
Po druhé.
Vyberiete si, čo sa vám páči, a pomocou ikony košíka to odošlete, áno, správne, do košíka. Po uskutočnení nákupu vás prevedieme celým procesom objednávky, ktorý netrvá dlhšie ako dve minúty. Potom už len stačí odoslať objednávku a tešiť sa na nové kúsky do vašej výbavy.
Po tretie.
Všetky podrobnosti vašej objednávky zhrnieme v e-maile, ktorý vám pristane v schránke prakticky hneď po jej odoslaní. V závislosti od zvoleného spôsobu platby vás buď nasmerujeme na platbu (napr. prostredníctvom platobnej brány), alebo vás budeme informovať o pokynoch na platbu.
Po štvrté.
V tomto čase už napíname svaly a pracujeme na tom, aby ste svoj balík dostali čo najskôr.
A nakoniec.
Posielame vám priebežné informácie e-mailom - vždy budete vedieť, čo sa deje s vašou objednávkou. Ak potrebujete niečo vyriešiť alebo upraviť - napíšte nám alebo zavolajte, radi vám pomôžeme!
Stav objednávky
Ak sa u nás zaregistrujete, môžete sledovať stav svojej objednávky priamo na webovej stránke. Prípadne sa nás kedykoľvek opýtajte - náš zákaznícky servis je vám k dispozícii!
Podmienky a postup pri podávaní sťažností
Ďalšie informácie nájdete v našich Obchodných podmienkach a reklamačnom poriadku.