"Sedlo som objavil na cyklovetrhu a hneď po návrate domov som ho musel vyskúšať... a úplná bomba! Preto som sa rozhodol nadviazať exkluzívnu spoluprácu s All-wings a toto revolučné sedlo priviezť tiež našim zákazníkom do Česka. Neustále sedlo niekomu požičiavam a nikto mi ho nechce vracať! Tak teraz už si ho môžete kúpiť aj vy v našom eshope."
Martin Kudrna, riaditeľ bikero.cz
Garancia spokojnosti
Vzhľadom k veľkému záujmu a čakacej dobe na testovacie kusy vám teraz garantujeme, že keď si sedlo kúpite a nebude vám vyhovovať, môžete ho vrátiť v lehote 60 dní od nákupu . A to aj v prípade, že pri montáži treba poškriabete lak - peniaze vám vrátime do koruny!
V balíku samozrejme nájdete aj vratný štítok.
Kľúčové vlastnosti sedla All-wings?
Jedinečná ergonómia zaručuje jazdu bez zaťaženia mäkkých tkanív .
Testované závodným tímom v Dubai.
Vyvinuté v spolupráci s proktologom.
Spoločnosť bikero.cz je výhradným dovozcom sediel All-wings pre SR.
Materiál: Nylon Cr-Mo
Hmotnosť: 207 g
Nosnosť: 100 kg
Je sedlo vhodné aj na jazdu na horskom bicykli?
Do ľahšieho terénu áno, ale do zložitejšieho terénu (zjazd v stoji, červené a čierne traily a pod.) je to veľmi individuálne - nedostanete sa totiž za sedlo. Pomôcť môže teleskopická sedlovka.
Je sedlo vhodné aj pre ženy?
Áno, je vhodné aj pre ženy. Sedla sa dotýkate (proti klasickému sedlu) iba panvovými kosťami.
Ako si sedlo správne nastaviť?
V sekcii "Na stiahnutie" nižšie nájdete podrobný návod na montáž sedla. Na prvú vychádzku odporúčame pribaliť imbusový kľúč a polohu sedla "doladiť" počas zastávok.
Čo si o sedle All-wings myslia naši zákazníci?
Sedlovka zarazená priamo do zadku? Ale nie. Pionierska All-wings konštrukcia.
Na toto sedlo budete potrebovať čas, trpezlivosť a imbus do vrecka. Ale rozhodne sa to oplatí! Na začiatku musíte prekonať niekoľko nepohodlností. Pokiaľ sa hladko prenesiete cez vizuálny dojem ostatným, že máte sedlovku zarazenú priamo do zadku, pretože to tak z rôznych uhlov skutočne tak vyzerá, sú tu nepohodlnosti skutočné. Spolu s inštaláciou sedla dostanete sadu praktických rád, ako inštaláciu vykonať a postupne v čase modifikovať. Nepatrím medzi tých, čo čítajú návody. Takže pokorne až dodatočne postupne znižujem sedlovku. A sklápam sedlo mierne dozadu, aby ma prestali bolieť ruky, pretože stále schádzam zo sedla dopredu. Dve drobnosti, ktoré sú deliacou čiarou medzi „hodím to do rieky“ a „paráda!“.
„Čo ma ale úplne dostalo, bol môj výkon!“
Stačia tri, štyri jazdy a chuť to vyladiť do dokonalosti. Odmena sa dostaví. Dnes verím, že trvalá. Predovšetkým ma prestal bolieť zadok, keď som na druhý deň po intenzívnej jazde zase nasadal. To si ako chlap s otlačenou hrádzou a koreňom penisu všimnete hneď. Po pár jazdách som zobral zase imbus a sedlo opäť mierne zvýšil a ľahko si vrátil dopredný náklon. Veľa som postrádal jazdu bez držania rúk. Väčšinou si tak odpočívam, ale prvé jazdy som na nezvyklom sedle skoro vymazal. Zmena ťažiska? To už je tiež preč a ja mám naopak dojem, že som si našiel ešte lepší ako pôvodnú stabilitu. Aj tomu pomohol mierny záklon sedla. Inak bez rúk schádzate dopredu stále.
Čo ma ale úplne dostalo, bol môj výkon! Myslel som, že sa prepadnem v čase. Ale už prvá jazda bola porovnateľná ako s klasickým sedlom. Že by som sa hecoval? Nie, ďalšie jazdy s lepším ako priemerom v čase mi napovedajú, že sa možno ešte niekedy k lepšiemu cyklistovi aspoň priblížim. A keby som sa na to mal pozrieť ako doktor? Fakt, že chýba stredová časť klasického sedla, dnes akokoľvek anatomicky formovaná, je bonus najmä pre zadnú uretru. To je časť močovej trubice, ktorá sa nachádza na hrádzi medzi mieškom a konečníkom a pokračuje cez prostatu nahor do močového mechúra. All-wings sedlo túto časť vrátane prostaty kompletne odľahčuje. Hoci sa nepreukázala súvislosť medzi rakovinou semenníkov a cyklistikou, veľmi by ma zaujímali výsledky štúdie, ktoré treba toto sedlo budú raz skúmať.
„All-wings sedlo je priekopníckym konceptom, ktorý je verím pozoruhodný nielen pre mňa.“
Nerobím nikomu reklamu. Mám rád obľúbenú značku hodiniek, oblečenia, topánok alebo bicykla. Som rád vpredu medzi pioniermi.
All-wings sedlo je priekopníckym konceptom, ktorý je verím pozoruhodný nielen pre mňa. Tak nech to jazdí!
MUDr. Tomáš Šebek
chirurg Nemocnica Na Františku
účastník misií Lekári bez hraníc
„Ja osobne som so sedlom veľmi spokojný, sám som sedlo odporučil pacientom…“
Myslím si, že je sedlo výborné najmä pre rekreačných jazdcov a mohlo by sa využiť aj na elektrobicykle. Ja osobne som so sedlom veľmi spokojný... Sám som sa presvedčil, že z neho skutočne, ako sa ľudovo hovorí, nebolí zadok. A z odborného zdravotného hľadiska by som povedal, že ľuďom, ktorí majú problémy okolo konečníka, prostaty alebo na hrádzi, môže toto sedlo pomôcť a môže to pre nich mať veľký význam. Ja sám som sedlo odporučil pacientom, u ktorých viem, že by im mohlo znova umožniť bezbolestne prevádzkovať tento šport.
prof. MUDr. Ján Pirk, DrSc.
kardiológ
„Dobrý deň, niekedy v roku 1986 alebo 1987 pri mojich štúdiách na technickej univerzite v Liberci v rámci konštrukcie strojov a zariadení sme tiež riešili otázku ergonómie, vzťah človeka k zariadeniu a jeho ovládaniu, užívateľskú prívetivosť konštrukčného riešenia. V tom čase nám profesor ukazoval krátky film, ako si dal niekto prácu a vymyslel ideálne sedlo na bicykel, aby perfektne vyhovovalo telu človeka a tomu, prečo na sedenie má obrovské sedacie svaly.A výsledok tohto bádania v dobe pred viac ako 30 rokmi bolo sedlo vo forme dvoch malých bochníkov, na ktoré sa cyklista posadil.Ani stovka kilometrov nebol problém.Vyzeralo to podivne, ale rozhodne to bolo revolučné riešenie a zmena paradigmy v poňatí bicykla a cyklistického sedla.Netušil som, že sa k tej myšlienke niekto vráti.Možno vypršala už patentová ochrana, ale nadchlo ma to.
Keď som sedlo videl vo Vašej reklame, tak som ho hneď zaobstaral na svojho horala a musím povedať, že to je ono. Dizajn sedla má ďaleko od tých 2 polstrovaných bochníkov, čo som videl niekedy pred 30 rokmi. Je to super. A tak Vám gratulujem k odvahe prelamovať paradigmy, ktoré sú okolo nás. Až to pár ďalších cyklistov vyskúša, tak pochopí. Áno, moje športové štíhle sedlo vyzerá veľmi elegantne, ale spýtajte sa ma na pocity po dlhšej trase v teréne na druhý deň a prečo sa na dlhších trasách čas od času zdvíham a púšťam krv do miest, na ktoré sú muži obzvlášť chúlostiví... Nech sa Vám aj Vašim kolegom po tej novej ceste dobre šliape…"
Ján Brázda
"Testoval som ho cez víkend a myslím, že si ho asi ponechám... Vskutku sa na ňom nesedí pohodlnejšie ako na klasickom sedle, ale musím povedať, že funguje... Sedlo ocení skutočne ten, kto má alebo mal skutočné proktologické problémy, ten sa bojí ku klasickému sedlu už len priblížiť.Zatiaľ sa zdá, že s týmto sedlom sa skutočne ku kolu zase vrátim, aspoň na kratšie prechádzky..."
Pavel Bína
Výrobca | ALL-WINGS |
Farba | černá |
U předchozí verze Evo3 se dal na sedlo koupit potah. Z obrázků Evo4 je patrné, že část sedlovky je nejspíš krytá pryží. Jak je to s opotřebením, popřípadě je možné, nebo bude možné pořídit na Evo4 také potah? Je potah z Evo3 kompatibilní s Evo4? K dotazu mám dva důvody. Jednak pocení, kdy při sezení na neprodyšných materiálech bude docházet k pocení sedacích partií. Druhým důvodem je právě oděr onoho místa sedlovky, které vypadá jako pokryté pryží. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, potah se dělá i pro model EVO4 viz odkaz https://www.bikero.cz/all-wings-potah-na-sedlo-evo4-super-hornet-1-par-p616453/. Potah není kompatibilní s modelem EVO3. Model EVO4 má oproti EVO3 pryžové vyměkčení, které má lépe pohlcovat vibrace a otřesy. Pryž je spíše tužší a nedochází k jejímu opotřebení. Honza
Děkuji za odpověď. Nejspíš jsem přehlédl potah. Je možné sedlo EVO4 vyzkoušet na některé z pražských prodejen?
Dobrý den, na vyzkoušení máme na prodejně Bořislavka nebo Brumlovka. Pokud si sedlo zakoupíte tak máte 60 dní na vyzkoušení a pokud nebude vyhovovat lze vrátit. Honza