*Obrázok nemusí zodpovedať uvedenej špecifikácii. Výrobca si vyhradzuje právo zmeniť špecifikáciu bez predchádzajúceho upozornenia, aby sa zlepšila dostupnosť, funkčnosť, spoľahlivosť alebo design.
Rám
Raze 29 6061 Alloy Stealth Evo, hydroformovaný tubing, Zero Suspension System, 130mm travel, Forward Geometry, jeden kus Monoblock upper link, Boost 12x148mm rear axle, tapered hlavová rúra, 73mm BSA bottom bracket, dedica MAX capacity sealed bearings, ISCG 05
Vidlica
RockShox 35 Gold 29 RL, 150mm, Solo Air, tapered steerer tube, Boost 15x110mm axle, 35mm steel stanchions, 44mm offset. Settings: compression adjustment na low-speed to lock, rebound, air preload
Tlmič
Fox Float DPS LV EVOL Performance, 205x57.5mm. Settings: rebound, 3-position compression adjustment (Open/Mid/Lock), air preload. Trunnion top mount, 30x8mm bottom bushings
Nastavenie tlmiča
Light compression, light rebound, air volume spacer 0.6
Zdvihy
150 mm / 130 mm
Radenie
Sram Trigger SX Eagle, 12s, X-Actuation 1:1
Prehadzovačka
Sram SX Eagle, Type 3 roller bearing clutch, cage lock, long cage, 1x12s, X-actuation 1:1
Pätka k prehadzovačke
Sram UDH
Kazeta
Sram PG-1210, 11-50T, 12s
Reťaz
Sram SX Eagle, 12s, Powerlock
Prevodník
32T, steel, X-Sync 2
Počet zubov
32T / 11-50T
Brzdy
Sram Level T, 2 piece caliper, Centerline 180mm IS 6 bolts one-piece rotor, steel-backed organic pad
Brzdové páky
Sram Level T, Direct Link actuation, tooled reach adjust, lever pivot bushings
Kľučky
Sram SX Eagle, Boost, DUB axle, Direct Mount chain ring, S/M size: 170mm, L/XL size: 175mm
Stredové zloženie
Sram DUB BSA, sealed bearings, 73mm
Riadidlá
Onoff Sulfur 1.0 double butted 6061 alloy, rise: 20mm, width: 800mm, 9º backsweep, 5º upsweep, 31.8mm barbore
Predstavec
Onoff Sulfur FG 30mm 0º, 6061 forged alloy, 31.8mm barbore
Hlavové zloženie
Onoff Saturn tapered pre 1-1/8” až 1-1/2” head tube, ACB sealed bearings, top 41x30.2x7x45ºx45º, bottom 51.9x40x8x45ºx45º
Gripy
ONOFF Twin, 1lock-on, 135mm
Sedlo
MDK series PU 2023
Sedlovka
ONOFF Pija dropper internal, diameter 31.6mm, S size: 405x95-125mm, M size 458x120-150mm, L size: 498x140-170mm, XL size: 498x140-170mm
Ráfiky
MDK-EP1 29, 30 mm vnútorná width, tubeless ready, 32 spokes
Náboje
Formula DC711, Boost 15x110mm, sealed bearings, IS 6 bolts / Formula DHT148 Boost 12x148mm, sealed bearings, IS 6 bolts
Drôty
CN round stainless steel
Plášte
Maxxis Dissector 29x2.4 WT, tubeless ready, 3C MAXX TERRA compound, EXO+ protection, 120TPI, folding bead / Maxxis Aggressor 29x2.3, tubeless ready, dual compound, Exo protection, 60TPI, folding bead
Hmotnosť kolesa
15.9 kg
Stealth Alloy
Technológia Stealth alloy zahŕňa všetky procesy výroby samotného rámu bicykla, od industriálneho designu až po špecifickú výrobu každej rúrky, a kalkuláciu aj tých najmenších detailov.
Každá rámová rúrka je starostlivo navrhnutá tak, aby mala potrebné vlastnosti pri dosiahnutí najnižšej možnej váhy celku. Aj táto technológia sa každým rokom priebežne vyvíja a rámy sa optimalizujú tak, aby bol zážitok z jazdy každého jazdca čo najväčší.
Výhody
Pokročilý industriálny design.
Jedinečný vzhľad.
Najlepší možný pomer pevnosti a váhy.
Forward Geometry
Riešenie, s ktorým značka Mondraker prišla ako prvý priekopník, geometria, ktorá prináša jedinečný zážitok z jazdy a lepší výkon oproti bežným horským bicyklom. Forward geometria značky Mondraker sa osvedčila ako benchmark pre moderné high-end horské bicykle a je jednou z našich vlastných najzásadnejších a najúnikátnejších technológií.
Základnými znakmi je dlhší dosah. Dlhšia horná rámová rúrka doplnená však o predstavec FG dĺžky 30mm pre perfektne vyváženú pozíciu na bicykli, vyladenú pre každú disciplínu. Vždy ide o to, aby vaša jazda bola čo najzábavnejšia a bicykel vám dovolil podať naozaj maximálny výkon. Jedným z hlavných znakov posledných sezón je skracovanie offsetov odpružených vidlíc, čo perfektne dopĺňa pôvodný koncept Forward geometrie.
Výhody sú zrejmé: zlepšenie stability jazdy vo vysokých rýchlostiach, lepšia kontrola nad predným kolesom a rapídny nárast priľnavosti prednej pneumatiky. Rozsiahle testovanie potvrdilo jednoznačné zlepšenie jazdných vlastností podporujúce sebaistotu jazdca a zvyšujúce zábavu a výkon.
Hlavnými a podstatnými výhodami konceptu Forward geometria zostáva navýšenie bezpečnosti a istota pri jazde na strmých a ťažkých pasážach, a to aj v skutočne vysokých rýchlostiach, presnejšie a jednoduchšie ovládanie bicykla pri výjazdoch a viac stability na technickom traile – celkovo lepšia kontrola jazdca nad svojim strojom.
Výhody
Zvýšenie bezpečnosti na naozaj strmých pasážach - úpravy pomerov našej geometrie v prednej časti kolesa umožňujú lepšiu kontrolu a stabilitu v technicky náročných prudkých úsekoch - zabráni jazdcovi prepadnúť cez riadidlá a umožní mu dovoliť si ešte viac.
Lepšia istota vo vysokých rýchlostiach - dlhší rázvor navyšuje stabilitu bicykla v každom teréne.
Presné riadenie - v kombinácii s naším vlastným špecifickým predstavcom FG30 ponúka perfektne presné a isté ovládanie bicykla za všetkých podmienok.
Viac istoty pri výjazdoch - predné koleso je vďaka našej geometrii „pribité“ k podložke a nedochádza k jeho nežiaducemu zdvíhaniu pri strmých stúpaniach, dovoľuje ľahšie stúpanie aj naozaj strmých trailov.
Stabilita v technicky náročných úsekoch - forward geometria vylepšuje rozloženie váhy na predné a zadné koleso, výsledkom je viac stability v technickom a naozaj ťažkom teréne s celkovo lepšou kontrolou jazdca nad svojim strojom.
Zero suspension System
Zero je systém odpruženia s dvojicou vahadiel a tlmičom plne plávajúcim medzi nimi, stláčaným tak v prípade nutnosti z oboch smerov. Toto riešenie ponúka extrémnu citlivosť, ale je perfektne schopné pohltiť aj naozaj veľké nárazy.
Hlavnými výhodami tohto špičkového systému sú nulová strata energie – perfektne stabilná jazda pri šliapaní, nulový kickback od pedála – minimálny vplyv funkcie zadného odpruženia na jazdné vlastnosti naprieč zdvihom, nulová reakcia zadnej stavby na brzdenie – izolácia vplyvov prichádzajúca od zadnej brzdy na funkciu odpruženia, a predovšetkým jedinečná schopnosť pohltiť akýkoľvek náraz a maximalizovať tak kontrolu jazdca v akejkoľvek situácii.
Výhody
Zero power loss - vysoká efektivita prenosu energie, sila jazdca je bez strát energie využitá na pohyb vpred. Minimálne nežiaduce pohyby jednotiek odpruženia.
Zero pedal kickback - minimálny vplyv funkcie zadného odpruženia na jazdné vlastnosti, šliapanie je tak maximálne efektívne a účinné.
Zero brake jack - sily pôsobiace od zadnej brzdy nepôsobia negatívne na systém odpruženia. Zadný tlmič pracuje úplne citlivo a nezávisle. Nehrozí zablokovanie vplyvom zadnej brzdy.
Zero bumps - jedna z najlepších vlastností systému, schopnosť citlivého pohlcovania nerovností aj v ťažkom teréne, čo umožňuje viac kontroly v akejkoľvek situácii.
| Země původu | EU |
| Výrobca | MONDRAKER |
| Pohlavie | pánské (uni) |
| Farba | bílá, černá |
| Materiál rámu | hliník |
| Priemer kolies | 29" |
| Odpruženie | přední vidlice |
| Počet rychlostí | 1x12 |
| Typ brzd | kotoučové |
| Typ kola | klasické kolo |
| Typ pružení | vzduchové |
| Zdvih vidlice | 100 mm |
Dobrý den, u tohoto kola https://www.bikero.cz/mondraker-raze-black-dirty-white-2023-p604491/ - sháním velikost rámu kola 15,5-16, je toto velikost S? a ještě jeden dotaz, máte v nabídce Fulla pro dítě 120cm? Děkuju za info
Dobrý den, výrobce Mondraker neuvádí velikost rámu v palcích, ale uvádí na svých stránkách geometrii rámu kola pro všechny velikosti viz odkaz: https://www.mondraker.cz/horske_kolo-mondraker_raze,_black_dirty_white,_2023-495653892-569166888-trail-mondraker-2023/. Pro dítě 120cm nemáme v nabídce celoodpružené kolo. Honza